بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان بالاخره بعد از یک ماه و اندی از باز نشدن بخش مدیریت وبلاگم الحمدلله به نتیجه رسیدم تا اینکه سه روز پیش تولد حضرت زهرا رو به عاشقان حضرتش تبریک گفتم امروز که وارد شدم بخش پیامها یه پیام تعجب آور دیدم که وقتی وارد وبلاگ پیام دهنده شدم خیلی ناراحتم کرد و اون اینکه از مسلمانها نالیده بود و شکایت کرده بود البته با چاشنی کلی بد و بیراه

بهایی بود و طرف دار آیین بها .

خواستم شما رو با این آیین به اصطلاح خدایی (!) آشنا کنم البته مختصر حال قضاوت با شما

عقاید بهاییت

1. بها همان خداست پس از او شوقی افندی خداشد.

2. بها مژده انبیا گذشته و باب است یعنی سید علی محمد شیرازی باب فقط مژده رسان بهاالله بوده و با آمدن او قیامت نزدیک می شود.

3. اسما صفات و افعالی که برای خداوند تبارک و تعالی ذکر میشود رموزی است برای اشخاصی که آنها مظهرالله هستند یعنی خدا در آنها ظهور کرده است و گرنه خداوند اسما و صفات و افعال ندارد.

4. بهاالله ،احد و واحد است و شریکی در ملک برای او نیست چراکه خداوند در او ظهور کرده و این ظهور برای شناخت بیشتر خداوند است که در حجاب غیب از نظر ها پوشیده است.

5. بهاییت از همه ادیان گذشته بهتر است چراکه خداوند در او ظهور کرده و ادیان دیگر با ظهور بها تمام میشود

6.دین اسلام تا آمدن بها معتبر بود و قرآن کریم هیچ اعجازی ندارد و توسط باب نسخ شده است بهاالله یک معجزه است زیرا بدون اینکه به مدرسه برود توانسته الولح مقدسه فارسی و عربی را املا نماید.

7. شریعت بهایی فقط پس از هزار سال قابل تغییر است یعنی خداوند تبارک و تعالی میتواند بعد از هزار سال در شخص دیگری ظهور کند و دین بهاییت را نسخ کند همچنان که بها دین اسلام را نسخ کرد.

8. .....